APPLE

Apple logo pics

Неймовірні, але цілком з'ясовні успіхи Apple

Ще в 2011 році Apple займали п'яте місце в рейтингу найбільш інноваційних компаній світу Forbes. А сьогодні - це один з найвідоміших, відомих брендів на планеті, що пропонують саму бажану продукцію.

Apple пропонує не просто пристрої - Apple продає мрію. І тому компанія може дозволити собі таку націнку, яку інші виробники не могли б собі дозволити навіть у найсміливіших мріях!

А частка ринку Apple до цих пір залишається лише межею мрій для багатьох:

  • плеєр iPod беззаперечно домінує на ринку Північної Америки з часткою в 75%;
  • легендарний смартфон iPhone займає сьогодні близько 20% ринку всіх смартфонів в світі;
  • моноблочні комп'ютери Apple, iMac, займають сьогодні понад 90% всього ринку комп'ютерів вартістю понад 1000 $;
  • планшети iPad взагалі посприяли появі нового ринку і зайняли в ньому лідируюче становище з часткою від 70 до 90%.

Конкурувати з Apple намагаються багато, але все одно, все «вершки» знімають Apple, а горе-конкуренти задовольняються крихтами з панського столу. І багато хто пов'язує феноменальний успіх яблучної корпорації з релігією. створеної Стівом Джобсом. Але не будемо заглиблюватися в нетрі філософії - ясно одне: Apple - найсильніший бренд з ювелірно відточену стратегію і високим рівнем лояльності споживача.

Ідеальний бренд

Не всі торгові марки є брендами по суті (адже бренд має на увазі готовність споживача платити більше, ніж за середній по вартості товар). Apple вдається підтримувати високі продажі товарів з відчутною націнкою, і в цьому бачиться реальне підгрунтя сегмента massclusivity (масовий premium).


Причини залягають глибоко в психіці споживача, і ось лише деякі з них:
  • статус (У вас Apple? Ви - оригінальні, стильні, сучасні, незвичайні, ви - не такий, як усі);
  • задоволення (згадайте фразу самого Стіва Джобса: «Клавіші Apple повинні нагадувати цукерку, яку хочеться лизнути»);
  • зручність (затестіть iPhone - придбав Macbook);
  • простота лінійки;
  • мережевий ефект;
  • широкий асортимент якісних, стильних аксесуарів;
  • персоніфікація бренду.

Інновації Apple

У цьому бренд одноголосно вважається неперевершеним. У бренду мінімум три головних інновації, успішно впроваджених за історію його існування:

Мікротранзакції. Знавці сфери e-commerce десятиліттями вишукували спосіб стягнення з споживача невеликих сум (2-4 $), не ризикуючи провалитися на зборах з кредиток і плати за транзакції. Продавати альбоми окремими піснями? Продавати серіали по одній серії? Apple найприроднішим чином, без праці створили це для музики, перевернувши індустрію з ніг на голову, реалізувавши ту ж практику в додатку App Store. Мікротранзакції дали можливість існування ринку додатків, скопійованого пізніше багатьма іншими компаніями, що кардинально змінило спосіб покупки цифрового вмісту.

Ємнісний мультитач-дисплей, безсумнівно є одним з важливих нововведень з виходом на ринок першого iPhone. Компанія впровадила інтуїтивний досвід дій користувачів, побудованих на таких жестах, як зведення і розведення пальців для збільшення / зменшення зображень.

Retina / HiDPI дисплеї. Це був не перший в історії дисплей ультрависокої точності (згадайте IBM T220 - 21-дюймовий монітор 2001 року випуску з екраном 3840 × 2400), але і поверхневої інновацією Retina назвати не можна. Чотириразове збільшення числа пікселів мало на увазі і підвищення потужності графічного чіпа, і збільшення обсягу графічної пам'яті, і пропускної здатності, всього цього необхідно домогтися без збільшення ваги акумулятора і надзвичайного підвищення вартості продукту. Apple і цю технологічну вершину взяли успішно.

«SMART-Service» - кращий сервісний центр Apple в Одесі

Техніка Apple дуже надійна. Але, тим не менш, у компанії відкриті тисячі центрів обслуговування техніки по всьому світу. Варто уточнити, що ремонт техніки Apple може бути дуже специфічний. Наприклад, у ноутбуків Apple унікальна схемотехніка, та й, найчастіше, принципові схеми ремонту MacBook просто відсутні. Навіть проста заміна клавіатури MacBook вимагає від користувача ретельного вибору майстра, який зможе його здійснити на 5 з +.

Крім того, девайси Apple комплектуються невзаємозамінними компонентами. І, в цілому, фахівця можуть знадобитися спеціалізовані інструменти та обладнання.

Навіть ремонт смартфонів Apple вимагає від інженерів сервісного центру особливої ​​компетентності!

«SMART-Service» - той сервісний центр Apple в Одесі, який потрібен у разі виходу з ладу унікальної техніки бренду. Наші фахівці озброєні і спеціалізованим діагностичним обладнанням, і необхідним, багаторічним досвідом, і «золотими руками».

Тому, «SMART-Service» - сервіс центр Apple в Одесі пропонує найширший перелік послуг з обслуговування техніки, створеної легендарної корпорацією:

 

Ми сміливо даємо обіцянку нашим клієнтам, що зробимо свою роботу ідеально, адже ми - одні з кращих у всьому південному регіоні країни!