Перший спільний проект Motorola і Google

2013-08-07
Перший спільний проект Motorola і Google

Усі ми пам'ятаємо, як Google одного прекрасного дня 2012 року "зібралися і купили" корпорацію Motorola. Сьогодні, вони представили перший спільний проект - смартфон Moto X з опцією персоніфікації під певного користувача.

Маркетинговий відділ Google вже повідомив в пресі, що підібрати начинку і дизайн девайса користувачі зможуть за допомогою спеціально створеного сайту.

Але це далеко не усе новини. Ще одна особливість нового девайса - нетривіальна система активації голосового управління. Якщо ще нещодавно для її активації треба було натискати спеціальну клавішу, то в новому винаході досить буде лише вимовити певну команду. Виходить, що новий смартфон постійно "тримає вушка на верхівці" і прислухається до власного власника.

Характеристики нового пристрою

  • розмір дисплея - 4,7 дюйма;
  • дозвіл екрану - 1184×720 пікселів;
  • двоядерний процесор Motorola X8, плюс додаткові ядра для розпізнавання й обробки голосу і здійснення контекстно-залежних розрахунків;
  • обсяг оперативної пам'яті - 2 Гб.

У новому смартфоні дві камери - основна, зі світлодіодним спалахом(10-Мп) і фронтальна, гідністю у 2-Мп.

Цікаво, наскільки ж часто доведеться заряджати смартфон, який завжди "на стрьомі". За попередніми даними, місткість акумулятора пристрою складатиме 2200 мАч. Важить девайс всього 130 грамів, товщина його корпусу складає 10,4 мм

Продажі нового смартфону почнуться у кінці серпня 2013 року в Канаді, CША і Латинській Америці. Покупці зможуть вибирати між двома прототипами моделі, оснащеними 16 або 32 Гігабайтами пам'яті для зберігання даних. Вартість першого варіанту - всього 200 доларів(за умови укладення контракту з оператором стільникового зв'язку).

Споживачеві також надають право вибору з !18! варіантів кольору задньої кришки смартфону. Передня його сторона буде виконана в демократичних чорному і білосніжному кольорах.

Виробник відмічає, що буде здатний запропонувати споживачам і зробити близько 2 000 комбінацій нового девайса, враховуючи переваги різних клієнтів.